اهدا احکام دان ژاپنی ایی‌آی‌دو توسط شیهان سلیمان مهدی‌زاده بنیانگذار و رییس انجمن کن‌دو و ایی‌آی‌دو ایران

به گزارش روابط عمومی انجمن کن‌دو و ایی‌آی‌دو ایران : امروز جمعه (۱۹ خرداد) احکام دان ژاپنی قبول شده‌گان در آزمون اسفندماه ۱۴۰۱ توسط شیهان سلیمان مهدی‌زاده بنیانگذار و رییس انجمن کن دو و ایی‌آی‌دو ایران، به ایشان اهداد گردید.

ایشان به هنرآموزانی که در این دوره موفق به کسب رتبه دان یک شدن خاطرشان نمودن که قبل از دریافت کمربند مشکی شیوه آموزش و نکات تعلیمی استاد برای آنها با توجه به شیوه فراگیری در آن رده گفته شده، و از اکنون با دقت و باریک بینی بیشتر اجراهای آنها مورد توجه استاد قرار خواهد گرفت و تازه ایی‌آی‌دو از امروز برای شما آغاز خواهد شد، و با داشتن این مدرک، به باور اینکه دیگر تمام شده و نیاز به تلاش و تمرینات مانند گذشته نخواهم داشت فکر نکنید. اما باید بگویم که برعکس، از این پس تلاش ها بیشتر، تمیرنات سخت تر و اجراها با جدیت مضاعف باید انجام شود که در درجات بالاتر آزمون‌ها سخت‌تر و سخ‌تر خواهد شد.

ایشان در پایان ضمن تبریک به کسانی که موفق به اخذ رده دان شدن، برای آنان که نتوانستند در آزمون نمره قبول کسب نمایند نیز یادآور این مطلب شدن که این موضوع نباید آنان را ناراحت نماید که از ادامه راه باز بماند و خاطرنشان نمودن تمرینات را همت بیشتر انجام دهید تا انشاله در آزمون‌های آتی بتوانید به موفقیت دست پیدا نماید.

اسامی دریافت کنندگان احکام دان به شرح زیر می‌باشد :

دان یک:

آقایان حمیدرضا پورگرامی – فرشاد سلجوقی – علی پاک‌نژاد – سامان صدراشکوری

دان سه:

آقایان محمد جعفری – کیوان ظهرابی ابوعلی

دیدگاهتان را بنویسید